Talkalizing
Sozializing by Talking

Mit jelent Consulting egy szervezetben?
A
kommunikáció egy szociális kompetencia. A szervezeti
kommunikáció mint az üzletemberek közötti és célorientált interakció minőségi jellemzőjeként határozza meg annak módját, hogyan illik dolgozni. Ezért a kommunikációs magatartásból közvetlen következtetést lehet levonni a vállalat sikerére, például
hogyan dolgozunk?
- Menedzsment rendszerek (ISO 9001 stb).
- Talkalizing (teljes BPR- a cég átépítése siker és célelérés képesség szempontjából
- A csapatokban és az egész szervezetben meglévő erőforrások fejlesztési potenciáljának és erősségeinek meghatározása
- Biztonságos és holisztikus életminőség megvalósítása a vállalatban
az érzelmi elköteleződésre és a motivációra, a munkatársak munkával kapcsolatos elégedettségére, a stresszhelyzetek kezelésére és a megbízhatóságra a feladatok végrehajtás során, valamint ezáltal a szervezet sikerére való közvetlen hatásokra. A szervezeti egység vezetésének stílusa/módja gyakran közvetlenül és a legfontosabb tényezőként hat a kommunikáció módjára.
A legtöbb probléma kulcsát itt kell keresni, és ezt a megközelítést kell alkalmazni a változáskezelés kihívásaira vonatkozóan is.
hogyan dolgozunk?
A megbízóval folytatott első előkészítési beszélgetést és egy ajánlat követően a feladatunkat egy nagyon óvatos szervezeti vagy részszervezeti audittal kezdjük, melynek célja, hogy felmérünk egy helyzetét és ne kommunikáljunk az auditáltak felé. Auditoraink több éves tapasztalata segít a tényállapot kidolgozásában, amelyet ezt követően prezentálunk. (projektfeladattól függve az elemzés lezárása előtt akár egy vállalati pszichológus segítségével is megvizsgálunk az elemzést).
A prezentáció ezt követően tartalmazza a további eljárásmódra vonatkozó javaslatot, amely legtöbbször a folyamatok módosításából, esetleg a HR stratégia teljes megváltoztatásából áll. melyet coaching/tanácsadási intézkedések kísérnek